Ενημέρωση

Η δυστυχία τού να έχεις διατηρητέοΓραφειοκρατία, βαριά φορολογία και υπέρογκα ποσά συντήρησης
Μια οδύσσεια ζουν οι ιδιοκτήτες διατηρητέων κτισμάτων, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα υπέρογκο κονδύλι συντήρησης και έναν γραφειοκρατικό δαίδαλο προκειμένου να προχωρήσουν στην παραμικρή επισκευή. Η πολυνομοθεσία, η συναρμοδιότητα υπηρεσιών των υπουργείων Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) και Πολιτισμού, αλλά και η βαριά φορολογία, εν μέσω οικονομικής ύφεσης, τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση. Η ρύθμιση για τη δυνατότητα εγκατάστασης ανελκυστήρα, στο πλαίσιο βελτίωσης της λειτουργικότητας των διατηρητέων κτιρίων προκειμένου να αποδοθούν στη σύγχρονη ζωή, όπως και η πρόβλεψη νομιμοποίησης των μικροαυθαιρεσιών που μπορεί να υπάρχουν, δεν ήταν για τους ιδιοκτήτες διατηρητέων παρά σταγόνα στον ωκεανό. Μοναδική ανάσα για αυτούς αποτέλεσε η πρόσφατη απόφαση για την απαλλαγή από το χαράτσι (ΕΕΤΗΔΕ) των διατηρητέων ακινήτων, εφόσον είναι κενά, καθώς και η φορολόγησή τους με μειωμένο συντελεστή ΦΑΠ ένα τοις χιλίοις (1‰).

Αντιμέτωπος με τις κοινωνικές αντιδράσεις που προκαλεί η εφαρμογή των δεσμεύσεων της χώρας είναι ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς ο οποίος ετοιμαζεται για την σύνοδο κορυφής των Βρυξελλών όπου θα αποφασιστεί η εκταμίευση των δόσεων του δανείου που εκκρεμούν.Ο κ. Σαμαράς θα προβάλλει ότι το πρόγραμμα δημοσιονομική προσαρμογής συνεχίζεται απρόσκοπτα και ότι ελέγχει τις εσωτερικές εξελίξεις στην χώρα.Το πιο δύσκολο μέτωπο είναι με τους εργαζόμενους στην ακτοπλοία καθώς η παράταση της απεργίας τους δημιουργεί πρόβλημα στην διακίνηση των προιόντων από τα νησιά. Στις συσκέψεις που έγιναν το Σαββατοκύριακο αποφασίστηκε να δοθεί επιπλέον χρόνος για διαβουλεύσεις αλλά η επιστράτευση των ναυτεργατών είναι στο τραπέζι. Το θέμα δεν είναι τόσο απλό αφενός γιατί θα είναι η δεύτερη κατηγορία εργαζομένων που θα επιστρατεύσει η κυβέρνηση μετά τους υπαλλήλους του Μετρό και αφετέρου γιατί οι ναυτεργάτες μεταξύ άλλων διεκδικούν δεδουλευμένα.

Μέσω συμβάσεων παραχώρησης και όχι αποκλειστικά με πώληση μετοχών φαίνεται πως θα παραχωρηθούν τα λιμάνια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δείχνει να καταλήγει το ΤΑΙΠΕΔ μετά τη σχετική εισήγηση που έκαναν οι σύμβουλοι του. Και αυτό καθώς υπό τις παρούσες συνθήκες ύφεσης η πώληση μετοχών των ΟΛΠ-ΟΛΘ και άλλων οργανισμών λιμένων θα απέφερε πενιχρά οικονομικά αποτελέσματα.

Αντίστοιχο μοντέλο εξετάζεται και για κάποια από τα υπόλοιπα εκ των δέκα μεγαλύτερων λιμανιών. Μεταξύ των προτάσεων είναι η παραχώρηση συγκεκριμένων τομέων λιμενικών εργασιών σε ιδιώτες μέσω ΣΔΙΤ.

Στην επικύρωση του Αποτελέσματος του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για τη μετατροπή του παλαιού SILO στο Κεντρικό Λιμάνι του ΟΛΠ Α.Ε. σε Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων και του περιβάλλοντος χώρου του σε ελεύθερο ανοιχτό χώρο υπαίθριας ψυχαγωγίας, προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, κατά την ειδική σημερινή Συνεδρίαση του, βάσει της ομόφωνης Απόφασης της θεσμικής Κριτικής Επιτροπής του Διαγωνισμού.
Όπως είναι γνωστό στα πλαίσια της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη υπό διαμόρφωση αστική ανάπλαση στην Αττική σήμερα, προκηρύχθηκε διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός για το SILO, στον οποίο έλαβαν μέρος 89 αρχιτεκτονικά γραφεία από όλο τον κόσμο.

Ακαρπη απέβη η συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή και να λήξει η απεργία των ναυτεργατών. Η συνάντηση έγινε μετά από επιστολή που έστειλε χθες το βράδυ ο υπουργός στην Ομοσπονδία.Ο υπουργός σύμφωνα με πληροφορίες σε κάθε αίτημα της Ομοσπονδίας απαντούσε ότι δεν μπορεί να ικανοποιήσει κανέναν από αυτά.
«Τότε γιατί μας φώναξε να συζητήσουμε;» λέγανε τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ η οποία συνεδριάζει σήμερα το μεσημέρι και θεωρείται σίγουρο ότι θα αποφασίσει νέα 48ωρη απεργία από τις 06.00 το πρωϊ του Σαββάτου έως τις 06.00 το πρωϊ της Δευτέρας.

Υποκατηγορίες

http://flightaware.com/live/aircrafttype/B762


Επισκεψιμότητα

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 134 επισκέπτες και κανένα μέλος