Δύο πολύ σημαντικά έργα, τα οποία, όταν ολοκληρωθούν, θα αλλάξουν την εικόνα του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας και θα βελτιώσουν την καθημερινότητα της πόλης, θα συζητηθούν στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ Σχετικά άρθρα , την προσεχή Δευτέρα 27 Ιουνίου.

Οπως επισημαίνει ο ΟΛΠ, στο προσεχές διοικητικό συμβούλιο θα συζητηθούν οι προτάσεις δύο έργων (προμελέτες) που αφορούν στην Υποθαλάσσια Οδική Διασύνδεση νότιας και βόρειας πλευράς, κάτω από την είσοδο του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά και η υποθαλάσσια Διασύνδεση πεζών μεταξύ περιοχής Λέοντος και Ηετιώνιας Ακτής.

Το πρώτο έργο αφορά υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων κάτω από την «μπούκα» του Κεντρικού Λιμένα, με είσοδο από την περιοχή Λέοντος και έξοδο στον κόμβο Λιπασμάτων - Ακτής Βασιλειάδη και το δεύτερο έργο αφορά Υποθαλάσσια Σήραγγα Πεζών στο πιο στενό κομμάτι του Λιμανιού, όπου θα διασυνδέονται από τη μια πλευρά το υπό οικοδόμηση Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο στην περιοχή Λέοντος-Παλάτι και η υπό διαμόρφωση Πολιτιστική Ακτή Πειραιά στην Ηετιώνια Ακτή.

Το πρώτο έργο ανήκει στην κατηγορία των «εθνικών» έργων, αφού θα διασυνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο (Λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου - Λεωφ. Σχιστού - Δυτ. Αιγάλεω - Αττική Οδός) με τον Πειραιά, την Πειραϊκή και το Λιμάνι Κρουαζιέρας, ενώ το δεύτερο έργο ανήκει στην κατηγορία «έργα ΟΛΠ», αφού θα διασυνδέει δύο περιοχές μεγάλης επισκεψιμότητας, για την επικοινωνία των οποίων θα αποφεύγεται το οδικό δίκτυο γύρω από το λιμάνι.

Και τα δύο έργα αποτελούν έργα πνοής για την ανάπτυξη του Πειραιά, το πρώτο γιατί θα εξυπηρετεί την Πειραϊκή και τη διακίνηση των πούλμαν κρουαζιέρας προς το Αεροδρόμιο και το εθνικό δίκτυο, το δεύτερο γιατί διαχέει την όποια επιβάρυνση επισκεψιμότητας σε δύο πλευρές, στις οποίες ήδη κατασκευάζονται νέοι μεγάλοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΛΠ.

Η υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων, μετά την αδειοδότηση και έγκριση του έργου, θα έχει κατασκευαστική διάρκεια τριών ετών και κόστος προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ. Η κατασκευαστική διάρκεια του δεύτερου έργου είναι 24 μήνες και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 10 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο αρχές του 2014, ώστε να συμπέσει με την έναρξη λειτουργίας του Συνεδριακού - Εκθεσιακού και τμημάτων της Πολιτιστικής Ακτής με αφορμή και τα Ποσειδώνια 2014.

Οπως τόνισε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης, «η ανάπτυξη του λιμανιού και ιδιαίτερα της κρουαζιέρας είναι εθνική υπόθεση. Κρουαζιέρα όμως με επισκεψιμότητα, το 2015, άνω των 5 εκατ. αφιξοαναχωρήσεων, απαιτεί υποδομές σύγχρονων υπηρεσιών Τουρισμού και Πολιτισμού».


Επισκεψιμότητα

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 187 επισκέπτες και κανένα μέλος