Ενημέρωση

Προς κ. Γιώργο Ανωμερίτη Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΛΠ  Α.Ε Θέμα: Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Πειραιά

Η πρόσφατη ανακοίνωση τύπου του Ο.Λ.Π. Α.Ε. σχετικά με τη ΝΕΖ Πειραιά, μας προξένησε ιδιαίτερη έκπληξη. Σχηματίζεται η εντύπωση ότι οι χρήστες της ζώνης θα πρέπει να «ευλογούν» τον Οργανισμό που διατηρεί τη ζώνη στην υπάρχουσα (απαξιωτική) κατάσταση! Το δε πνεύμα αναφοράς στη ΝΕΖ σαν περιουσιακό στοιχείο (αξία) του Οργανισμού είναι λίαν περιφρονητικό. Μήπως δεν είναι σωστό να εισερχόμαστε σε ένα παιχνίδι αποποίησης ευθυνών για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει σήμερα η ζώνη; Παραθέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα/διαπιστώσεις:           φωτο:Θεολόγος Ι.Θεολογίτης

Ακαρπη απέβη η συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή και να λήξει η απεργία των ναυτεργατών. Η συνάντηση έγινε μετά από επιστολή που έστειλε χθες το βράδυ ο υπουργός στην Ομοσπονδία.Ο υπουργός σύμφωνα με πληροφορίες σε κάθε αίτημα της Ομοσπονδίας απαντούσε ότι δεν μπορεί να ικανοποιήσει κανέναν από αυτά.
«Τότε γιατί μας φώναξε να συζητήσουμε;» λέγανε τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ η οποία συνεδριάζει σήμερα το μεσημέρι και θεωρείται σίγουρο ότι θα αποφασίσει νέα 48ωρη απεργία από τις 06.00 το πρωϊ του Σαββάτου έως τις 06.00 το πρωϊ της Δευτέρας.

Αντιμέτωπος με τις κοινωνικές αντιδράσεις που προκαλεί η εφαρμογή των δεσμεύσεων της χώρας είναι ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς ο οποίος ετοιμαζεται για την σύνοδο κορυφής των Βρυξελλών όπου θα αποφασιστεί η εκταμίευση των δόσεων του δανείου που εκκρεμούν.Ο κ. Σαμαράς θα προβάλλει ότι το πρόγραμμα δημοσιονομική προσαρμογής συνεχίζεται απρόσκοπτα και ότι ελέγχει τις εσωτερικές εξελίξεις στην χώρα.Το πιο δύσκολο μέτωπο είναι με τους εργαζόμενους στην ακτοπλοία καθώς η παράταση της απεργίας τους δημιουργεί πρόβλημα στην διακίνηση των προιόντων από τα νησιά. Στις συσκέψεις που έγιναν το Σαββατοκύριακο αποφασίστηκε να δοθεί επιπλέον χρόνος για διαβουλεύσεις αλλά η επιστράτευση των ναυτεργατών είναι στο τραπέζι. Το θέμα δεν είναι τόσο απλό αφενός γιατί θα είναι η δεύτερη κατηγορία εργαζομένων που θα επιστρατεύσει η κυβέρνηση μετά τους υπαλλήλους του Μετρό και αφετέρου γιατί οι ναυτεργάτες μεταξύ άλλων διεκδικούν δεδουλευμένα.

Η δυστυχία τού να έχεις διατηρητέοΓραφειοκρατία, βαριά φορολογία και υπέρογκα ποσά συντήρησης
Μια οδύσσεια ζουν οι ιδιοκτήτες διατηρητέων κτισμάτων, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα υπέρογκο κονδύλι συντήρησης και έναν γραφειοκρατικό δαίδαλο προκειμένου να προχωρήσουν στην παραμικρή επισκευή. Η πολυνομοθεσία, η συναρμοδιότητα υπηρεσιών των υπουργείων Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) και Πολιτισμού, αλλά και η βαριά φορολογία, εν μέσω οικονομικής ύφεσης, τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση. Η ρύθμιση για τη δυνατότητα εγκατάστασης ανελκυστήρα, στο πλαίσιο βελτίωσης της λειτουργικότητας των διατηρητέων κτιρίων προκειμένου να αποδοθούν στη σύγχρονη ζωή, όπως και η πρόβλεψη νομιμοποίησης των μικροαυθαιρεσιών που μπορεί να υπάρχουν, δεν ήταν για τους ιδιοκτήτες διατηρητέων παρά σταγόνα στον ωκεανό. Μοναδική ανάσα για αυτούς αποτέλεσε η πρόσφατη απόφαση για την απαλλαγή από το χαράτσι (ΕΕΤΗΔΕ) των διατηρητέων ακινήτων, εφόσον είναι κενά, καθώς και η φορολόγησή τους με μειωμένο συντελεστή ΦΑΠ ένα τοις χιλίοις (1‰).

Την εκτίμηση ότι οι επιβάτες θα επωφεληθούν από τα δικαιώματα αποζημίωσης και παροχής βοήθειας, όταν το ταξίδι τους ακυρώνεται ή καθυστερεί, έκανε το Συμβούλιο της Ευρώπης το οποίο υιοθέτησε την πρόταση κανονισμού για τα δικαιώματα επιβατών στις θαλάσσιες και εσωτερικές πλωτές μεταφορές.

Υποκατηγορίες

http://flightaware.com/live/aircrafttype/B762


Επισκεψιμότητα

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 43 επισκέπτες και κανένα μέλος