Ενημέρωση

Η νέα ιατρική του γιατρού Χάμερ
Ο γιατρός Ρίκε Γκέερτ Χάμερ (Ryke Geerd Hamer) υπήρξε για πολλά χρόνια διευθυντής σε μια γερμανική κλινική. Η προνομιούχος θέση του, του επέτρεψε να συναντήσει πολλούς καρκινοπαθείς. Χάρις στις περιστάσεις, στην τύχη και στην λεπτομερή παρατήρηση, ο Χάμερ ανακάλυψε τους θεμελιώδεις νόμους που εξηγούν το μηχανισμό της εμφάνισης όλων των καρκίνων και όλων των ασθενειών. Στην περίπτωση αυτού του γιατρού, μπορούμε πραγματικά να μιλήσουμε για νόμους, αφού οι επαληθεύσεις που έγιναν από τον ίδιο και από άλλους ερευνητές και θεραπευτές έδειξαν ότι όλοι ισχύουν στις 100% των περιπτώσεων, πράγμα το οποίο δεν είχε ποτέ συμβεί έως τότε στην ιστορία της ιατρικής. 

Πρόστιμα και προσαυξήσεις απειλούν όλους όσοι έχουν χαρακτηρίσει επαγγελματικό το σκάφος αναψυχής και δεν έχουν καταβάλει ΦΠΑ ή δασμούς στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τονίζεται σε εγκύκλιο του γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών, Γιάννη Καπελέρη.
Με αφορμή ερωτήματα που προκαλούν οι διάφορες περιπτώσεις των σκαφών αναψυχής και συγκεκριμένα αν είναι μεταχειρισμένο ή καινούργιο ή έχει εισαχθεί από χώρα της Ε.Ε. ή τρίτη χώρα, η εγκύκλιος παρέχει τις ακόλουθες διευκρινίσεις:

Με ερώτηση του ο βουλευτής Μπάμπης Χαραλάμπους του ΚΚΕ έφερε στη Βουλή το θέμα των λιμένων των Διαποντίων Νήσων. Ειδικότερα τονίζει στην ερώτηση του ότι ο τελευταίος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εφεύρε τον νεόκοπο όρο «ορφανά λιμάνια» για όλα τα λιμάνια των Διαποντίων Νησιών αλλά και για όλα τα λιμάνια της Κέρκυρας ( Λευκίμμης, Παλαιοκαστρίτσας, Κασσιόπης, Αγ. Στεφάνου, Αστρακερής, κ.ά.) πλην, βεβαίως, των προσοδοφόρων λιμανιών της πόλης της Κέρκυρας και των Παξών που ανήκουν στον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε. ( Ο.Λ.ΚΕ Α.Ε).

Δύσκολος θα είναι ο χειμώνας για τους κατοίκους των απομακρυσμένων νησιών της χώρας, καθώς, εκτός όλων των άλλων προβλημάτων, θα έχουν να αντιμετωπίσουν και αυτό της περικοπής κάποιων ακτοπλοϊκών δρομολογίων. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τις πληροφορίες που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας και σύμφωνα με τις οποίες το επιπλέον κονδύλι που είχαν ζητήσει οι αρμόδιες υπηρεσίες για τη δρομολογιακή περίοδο 2012, με βάση το οποίο θα αποφασιζόταν για πόσες και ποιες γραμμές θα γίνει προκήρυξη διαγωνισμού για τη μίσθωσή τους δεν εγκρίθηκε τελικά από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης.

Με την οικονομική κρίση να βαθαίνει, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες προετοιμάζονται στη λήψη περαιτέρω μέτρων προκειμένου να επιβιώσουν. Οι περικοπές δρομολογίων, αλλά και άμεσα μέτρα περιορισμού του λειτουργικού κόστους τίθενται πλέον στο τραπέζι με άμεσο αντίκτυπο και στην απασχόληση στον κλάδο.Ηδη με βάση τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου των εισηγμένων ακτοπλοϊκών εταιρειών ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού μειώθηκε περισσότερο από 6% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2010.

Υποκατηγορίες

http://flightaware.com/live/aircrafttype/B762


Επισκεψιμότητα

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 63 επισκέπτες και κανένα μέλος