
Σύνδεση των εισιτηρίων από και προς το λιμάνι του Πειραιά με σημαντικές εκπτώσεις στα καταστήματα της πόλης
Σε συνάντηση που έγινε μεταξύ του προέδρου του ΟΛΠ κ. Γ. Ανωμερίτη και εκπροσώπων του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, αποφασίστηκε κατ’ αρχήν να εξεταστεί πιο αναλυτικά η δυνατότητα εφαρμογής μιας πρωτοποριακής λύσης που προτείνει ο ΕΣΠ και αφορά την σύνδεση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από και προς το λιμάνι του Πειραιά με εμπορικά καταστήματα, αλλά και καταστήματα αναψυχής, που θα προσφέρουν σοβαρές εκπτώσεις στους ταξιδιώτες.
Σε συνάντηση που έγινε μεταξύ του προέδρου του ΟΛΠ κ. Γ. Ανωμερίτη και εκπροσώπων του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, αποφασίστηκε κατ’ αρχήν να εξεταστεί πιο αναλυτικά η δυνατότητα εφαρμογής μιας πρωτοποριακής λύσης που προτείνει ο ΕΣΠ και αφορά την σύνδεση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από και προς το λιμάνι του Πειραιά με εμπορικά καταστήματα, αλλά και καταστήματα αναψυχής, που θα προσφέρουν σοβαρές εκπτώσεις στους ταξιδιώτες.
Η ιδέα, την οποία ο κ. Γ. Ανωμερίτης χαρακτήρισε πολύ καλή και την παραλλήλισε μάλιστα με ένα αντίστοιχο μοντέλο σύνδεσης των σιδηροδρομικών εισιτηρίων με τους Εμπορικούς Συλλόγους πόλεων – προορισμών που ισχύει στην Γερμανία, θα μπορούσε να συνοψιστεί σε μια φράση – σλόγκαν του τύπου «Ταξιδέψτε δωρεάν από τον Πειραιά». Ουσιαστικά η πρόταση του ΕΣΠ είναι να λειτουργεί το ίδιο το εισιτήριο για όσους κατεβαίνουν στον Πειραιά για να ταξιδέψουν προς τα νησιά, αλλά και όσους έρχονται από τα νησιά και αποβιβάζονται στο λιμάνι του Πειραιά, ως εκπτωτική κάρτα ή εισιτήριο προνομίων, όπως το χαρακτηρίζουν στον ΕΣΠ. Τα μέλη του ΕΣΠ, αλλά προοπτικά και μέλη του συλλόγου εστιατόρων, αλλά ακόμη και Μουσεία της πόλης, θα προσφέρουν έτσι εκπτώσεις στους κατόχους των εισιτηρίων, που τελικά, ιδίως αν λειτουργούν προσθετικά (έκπτωση από αγορές σε καταστήματα και έκπτωση από εστιατόρια, και έκπτωση από μπαρ, αλλά και έκπτωση από είσοδο σε Μουσεία) σε ορισμένες περιπτώσεις θα μπορούν να φτάνουν ακόμη και το σύνολο της αξίας του εισιτηρίου! Οπότε έτσι όντως κάποιος θα ταξιδεύει δωρεάν από και προς τον Πειραιά.
Η πρωτοποριακή αυτή πρόταση (για την οποία σύμφωνα με πληροφορίες του Portnet.gr, έχει γίνει σοβαρή τεχνική προεργασία), ουσιαστικά αντανακλά το βασικό πυρήνα του σχεδιασμού του κ. Γ. Ανωμερίτη να προχωρήσει σε αναπλάσεις στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού (π.χ. Πολιτιστική Ακτή) με στόχο να κάνει το λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, τουριστικό προορισμό και όχι απλό χώρο διέλευσης επιβατών που είναι σήμερα.
Σημειώνεται ότι απ’ το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, διακινούνται περίπου 21 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενώ κατά γενική ομολογία η τοπική οικονομία και το εμπόριο, ελάχιστα επωφελούνται από την τεράστια αυτή δυνητική αγορά. Ευλόγως λοιπόν, ΟΛΠ και ΕΣΠ, βρίσκονται σε μια συντονισμένη προσπάθεια για να «κρατήσουν» όσο μπορούν περισσότερο τα εκατομμύρια αυτών των ταξιδιωτών στην πόλη, πριν την αναχώρηση τους από το λιμάνι του Πειραιά ή μετά την άφιξή τους σε αυτό, ώστε να υπάρχει όφελος για την τοπική οικονομία.
Η πρωτοποριακή αυτή πρόταση (για την οποία σύμφωνα με πληροφορίες του Portnet.gr, έχει γίνει σοβαρή τεχνική προεργασία), ουσιαστικά αντανακλά το βασικό πυρήνα του σχεδιασμού του κ. Γ. Ανωμερίτη να προχωρήσει σε αναπλάσεις στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού (π.χ. Πολιτιστική Ακτή) με στόχο να κάνει το λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, τουριστικό προορισμό και όχι απλό χώρο διέλευσης επιβατών που είναι σήμερα.
Σημειώνεται ότι απ’ το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, διακινούνται περίπου 21 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενώ κατά γενική ομολογία η τοπική οικονομία και το εμπόριο, ελάχιστα επωφελούνται από την τεράστια αυτή δυνητική αγορά. Ευλόγως λοιπόν, ΟΛΠ και ΕΣΠ, βρίσκονται σε μια συντονισμένη προσπάθεια για να «κρατήσουν» όσο μπορούν περισσότερο τα εκατομμύρια αυτών των ταξιδιωτών στην πόλη, πριν την αναχώρηση τους από το λιμάνι του Πειραιά ή μετά την άφιξή τους σε αυτό, ώστε να υπάρχει όφελος για την τοπική οικονομία.