Ταξιδεύοντας στη Θάλασσα

Οι δηλώσεις της Επιτρόπου, Μαρίας Δαμανάκη, «έκοψαν τα φτερά» του υπουργού Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη στην ανεύρεση λύσης για τις άγονες γραμμές.  Λύσεις για να συνεχισθούν τα δρομολόγια σε 14 άγονες γραμμές του Αιγαίου μετά τις 31 Οκτωβρίου που λήγουν οι σχετικές συμβάσεις, ψάχνουν στο υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ την ίδια ώρα η Επίτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης Μαρία Δαμανάκη «κόβει τα φτερά» του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη.

Της Αγγελικής Καλλή για την Ημερησία Αναδημοσίευση
Με χρονικό όριο τον Μάρτιο το 2013, το σχέδιο του νέου Μνημονίου προβλέπει αλλαγές στην ακτοπλοΐα και την εργασία των ναυτικών της, παραχώρηση λιμένων σε ιδιώτες, αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων σε όλα τα λιμάνια, «άνοιγμα» του επαγγέλματος του λιμενεργάτη, αλλαγές στο νόμο με τον οποίο τα λιμάνια του ΟΛΠ και του ΟΛΘ μετατράπηκαν το 1999 σε Α.Ε. καθώς και τροποποιήσεις στη φορολογία των δαπανών τους για τις επενδύσεις που πραγματοποιούν.

Τα μεγάλα προβλήματα της ακτοπλοΐας είναι η μείωση της επιβατικής κίνησης και το κόστος των καυσίμων.

Πρόταση προς τους ακτοπλόους να προχωρήσουν γρήγορα σε επιχειρηματικές πρωτοβουλίες για συγχωνεύσεις ή συνεργασίες ώστε να πετύχουν οικονομίες κλίμακας απηύθυνε χθες ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά. Παράλληλα ο υπουργός αναφέρθηκε σε όλα τα θέματα που απασχολούν το υπουργείο και την ελληνική ναυτιλία στο σύνολό της.

Ο εφοπλισμός, δηλαδή η διαχείριση πλοίων των οποίων δεν έχεις την κυριότητα, αποτελεί μια νέα τακτική που εμφανίστηκε στην ελληνική ακτοπλοΐα προκειμένου να επιβιώσει μέσα στη σκληρή οικονομική κρίση που ισοπεδώνει την επιχειρηματική ζωή της χώρας. «Είμαστε οι πρώτοι που κάναμε εφοπλισμό στην ακτοπλοΐα. Το να ναυλώσεις είναι πολύ καλύτερο από το να επενδύσεις. Εχουμε κραχ και πρέπει να επιβιώσουμε», δήλωσε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Γιάννης Αβραντίνης για να προσθέσει χαρακτηριστικά:

- Η ομιλία του Μιχάλη Λάμπρου Αντιπροέδρου Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Γενικού Διευθυντή MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC. στο CORFU CRUISE CONFERENCE

"Η Κρουαζιέρα είναι ένας εναλλακτικός τρόπος διακοπών που μέρα με την ημέρα ή καλύτερα χρόνο με χρόνο αναπτύσεται, αυξάνεται και σιγά σιγά καλύπτει προορισμούς σε παγκόσμια κλίμακα κάτι που πριν από είκοσι χρόνια που ξεκίνησε η ραγδαία ανάπτυξή της ούτε και ο πιο αισιόδοξος φορέας μπορούσε να διανοηθεί.


Επισκεψιμότητα

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 229 guests και κανένα μέλος