Η Athens Airways αναλαμβάνει επίσης 9 δρομολόγια, από τα οποία όμως θα επιδοτηθεί -έπειτα από δικό της αίτημα- μόνο για τα 5, με συνολικό αντιστάθμισμα 4,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία θα πραγματοποιεί πτήσεις από Αθήνα για Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθο και Σκύρο, ενώ κατακυρώθηκαν υπέρ της οι γραμμές Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος, Θεσσαλονίκη - Σκύρος, Αλεξανδρούπολη - Σητεία και Ακτιο - Σητεία. Τον κύκλο των επιδοτούμενων δρομολογίων κλείνει η Sky Express, που έναντι 1,5 εκατ. ευρώ θα καλύψει τις ανάγκες της γραμμής Κέρκυρα - Ακτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος.

Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, ο υπουργός Υποδομών Δημ. Ρέππας και ο αρμόδιος υφυπουργός Ν. Σηφουνάκης επισήμαναν πως συνολικά το Δημόσιο θα καταβάλλει 22,1 εκατ. ευρώ ετησίως, όταν στο παρελθόν οι (κρατικές) Ολυμπιακές Αερογραμμές λάμβαναν για τα ίδια δρομολόγια 34,6 εκατ. Ο Ν. Σηφουνάκης άφησε αιχμές για την προσφορά της Olympic Air, που όπως σχολίασε ήταν η ακριβότερη.
Αναφερόμενος στη δρομολογούμενη συγχώνευση Aegean - Olympic Air, οι Δημ. Ρέππας και Ν. Σηφουνάκης σημείωσαν πως ασχολείται ήδη η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, που αναζητεί ενδείξεις για εναρμονισμένη πρακτική στην τιμολογιακή πολιτική και στον προγραμματισμό δρομολογίων των δύο εταιρειών.
Οπως ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, ξεκινά η διαδικασία για την επιλογή αεροπορικών εταιρειών που θα εκτελούν δρομολόγια σε 21 εκτός της Ε.Ε. προορισμούς. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται και η Κίνα, όπου βάσει διμερούς συμφωνίας δίνεται η δυνατότητα σε μια αεροπορική εταιρεία να εκτελεί πτήσεις από την ασιατική χώρα προς την Ελλάδα και να συνεχίζει για άλλους προορισμούς, περιλαμβανομένων και εκείνων της Ε.Ε.
* Στη δημοσιότητα δόθηκε το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που θεσπίζει τους όρους και προϋποθέσεις για τη δημιουργία και λειτουργία υδατοδρομίων στην Ελλάδα.