Ευοίωνες χαρακτηρίζει τις προοπτικές για την ανάπτυξη της διαδικτυακής διαφήμισης στη χώρα μας ο κ. Εrvan Ρouliquen, γενικός διευθυντής της Μicrosoft ΕΜΕΑ για θέματα καταναλωτών και online υπηρεσιών. Ο κ. Ρouliquen, ο οποίος επισκέφθηκε πριν από λίγες ημέρες στη χώρα μας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Μultiple Screens, Οne Εxperience», αναφέρθηκε στις νέες online υπηρεσίες.
- Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η διαδικτυακή διαφήμιση στη χώρα μας κινείται ανοδικά. Ισχύει αυτό;
Τελικά δεν είναι υπερβολικός ο χαρακτηρισμός «μεγαθήριο» για την μεγαλύτερη εταιρεία του Διαδικτύου στο πλανήτη, τη Google δηλαδή. Όχι μόνο έβαλε τα «γυαλιά» σε όλες - μα όλες - τις υπόλοιπες εταιρείες για το τι εστί «αναζήτηση πάσας πληροφορίας στο Internet», αλλά υπέδειξε και το πώς μπορεί μια επιχείρηση να είναι κερδοφόρος χωρίς να χρησιμοποιεί μονοπωλιακές τακτικές με αρνητικές επιπτώσεις στον καταναλωτή, χωρίς «φίμωμα» στις δυνατότητες των δωρεάν εφαρμογών της (πχ. ώστε μελλοντικά να «προσφερθούν» νέες εκδόσεις πληρωτέες φυσικά) και χωρίς «κρυφά λόγια» / ψιλά γράμματα στον τρόπο χρήσης των υπηρεσιών της από τον τελικό χρήστη.
Η Google λοιπόν, συνεχίζοντας το ίδιο μοτίβο, κρίνοντας προφανώς ότι οι εταιρείες που εμπλέκονται στην εξέλιξη του Διαδικτύου και στην χρηστικότητά του κάπου έχουν «πελαγώσει», αποφάσισε να κάνει την αρχή, για λόγους τεστ όπως δηλώνει και η ίδια, προσφέροντας στην Αμερική και αρχικά σε 50.000 έως 500.000 πολίτες, γραμμές σύνδεσης με το Internet τεχνολογίας Fiber-To-The-Home (FTTH – οπτικές ίνες) ταχύτητας του 1Gbit ανά δευτερόλεπτο! Για να καταλάβουμε καλύτερα το νουμεράκι, 1Gbit = 1000Mbit ήτοι πάρα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα με τις γραμμές των (θεωρητικών) 24Mbit της χώρας μας. Με μια γραμμή του 1Gbit / s (ή αλλιώς θεωρητικά 125MByte /s) ένας χρήστης μπορεί (νόμιμα) να κατεβάσει μια ταινία μεγέθους 1GB σε χρόνο μόλις 10 δευτερολέπτων.
Το εγχείρημα της Google απευθύνεται αποκλειστικά στις Αμερικάνικες πολιτείες (όσες δηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή), αλλά το «τεστ» δεν περιορίζεται μόνο στο πως θα βιώσουν οι χρήστες την εμπειρία χρήσης Internet καθώς υπάρχει μια στρατηγική 3 μερών: